Lite hopp finns det kvar.

5 år av saknad och längtan och jag lovar att jag inte har glömt dig en enda dag och du vet att jag tänker på dig så ofta och du skulle bli så stolt över mig nu, så mycket jag har lyckats och visst skulle du lära mig att inte göra fler misstag, du skulle sitta bredvid mig och prata klokt och ge mig råd som inte ens min mor ger mig och det är du, mest du som har lärt mig att aldrig ge upp, livet är svårt men bland alla svårigheter finns det hopp och kärlek och berg att klättra upp för och jag tänker på dig. Tänk på mig med, tänk och hoppas på att vi ska ses innan någon av oss dör. Lite hopp finns det kvar men din röst som jag hör i telefonen ger mig så mycket mer än hopp och längtan, du hör mig gråta och det är för att jag saknar och älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0