Du är allt.

Jag har alltid velat ligga bredvid dig, i samma säng, samma kudde, min hand i din och andetag så nära halsen. Jag har alltid velat tycka om någon som du, någon med din personlighet, kärlek och utseende . Jag har alltid velat vara så nära dig att jag inte längre kunde skilja på våra hjärtslag. Jag har alltid velat...se på stjärnorna med dig.

Hej då-kyssar och jag tog bussen till det dryga mörkret, hem. Utan dig.
Staden var mörk och tystnaden lyste svagt ur gatlyktorna. Saknaden
skar i min kropp och jag ville tillbaka, till dig, din säng, dina varma andetag.
Värmen försvinner från min hud så fort du släpper mig och rädslan fångar mig
när jag faller tillbaka till verkligheten, min värld. Allt är så vackert när jag är med
dig. Hjälte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0