Blåa ögon, blåa värld.

En tår från mitt öga droppar på ditt bröst, nära hjärtat. Några tårar till droppar bredvid. Det är första gången jag känner mig rädd när jag är med dig. Rädd, svag, osynligt bruten och genomskinligt tunn. Det är bara du som ser mig, som håller om mig, det är bara du som kan bryta sönder mig i ännu flera bitar men du väljer att göra mig hel. Du släpper inte mig när jag försöker gå ett steg ifrån dig, du drar mig närmare din varma kropp. Jag skäms så mycket, men jag behöver dig mer än något annat just nu. Jag säger förlåt många gånger och du försöker få mig att förstå att jag varken sagt eller gjort något fel. Dina underbara ord hamnar så mjukt på mina sår, fyller i sprickorna och det stora hålet mitt hjärta. Det är inte tiden som läker mina sår nu, det är din kärlek.


Kommentarer
Postat av: Vincent

Åh <3

Älskar dina texter!

2010-01-12 @ 02:32:27
URL: http://vincentsjogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh vackert ! <3

2010-01-15 @ 11:56:18
URL: http://creative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0