I'm still young

Det är nu som jag jag njuter mest av sommarlovet.
Jag lägger mig sent och sover länge, slarvar med maten
och äter frukost klockan ett eller två.
Jag träffar mina bästa vänner och skrattar, pratar
dansar till underbar och musik och delar hemligheter
och det bästa är att jag är så bra på att supa bort hela jävla omvärlden.
Jag älskar känslan av att hela världen snurrar och jag behöver inte tänka på vad jag säger utan säger det rakt ut och det spelar ingen roll om dem som är nära mig förstår mig eller inte, de skrattar ändå med mig. Jag älskar känslan av att inte komma ihåg ett skit från gårdagen, vakna med huvudvärk och känna att jag lever ungt.

Jag lever.



oh it's in the air at night
there's a wind coming in
the days dying
oh it's so beautiful
there's something happening somewhere
I take the bus in to town
all I see is laughing
and we are winning

suddenly I grow older
young boys I haven't lived yet
before tonight's the memory
let's go out
I'm still young

Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha precis, kreativt och galet - och det kommer aldrig att hålla :P jag hade inte velat dricka ur en :P

2010-08-18 @ 19:14:50
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0