Om ord kunde räcka

Ord lämnade mig ett tag och jag hade inget att skriva, inget att säga till dig mer än att jag tycker om dig mer än vad du tror.
Ibland när jag ser på dig, något så magiskt i dina ögon att jag inte kan sluta titta, och jag får aldrig nog av dina kyssar för att varje gång du kysser mig vill jag bara ha mer, och fjärilarna flaxar sönder i min mage och jag älskar den känslan och jag vill leva för den, för dig.
Jag somnar och vaknar bredvid dig, och varje gång jag öppnar ögonen och ser dig ligga där bredvid mig, andas så varmt mot min hud känner jag hur glädjen sprider sig från hjärtat till resten av min kropp och jag...jag vill vakna bredvid dig varje dag, finaste.



Kommentarer
Postat av: hannah

inte för att anmärka eller så alls men dina texter nu på senare tid har varit så snarlika, fyllda med nykärlek. men det är fint. kan känna glädjen genom orden, en lycka på något sätt. och det är fint.

2010-04-18 @ 05:30:28
Postat av: michelle

så fint kaulis!

2010-04-18 @ 10:56:17
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0