Jag vill prata. Ut.

Cigaretten bräns i min mun och jag önskar att jag kunde andas ut tröttheten och alla tankar som jag andas ut den vidriga röken. Jag önskar att jag kunde vila länge utan att slösa bort så mycket tid. Jag önskar att klockslagen inte avbröt mina tankar, och jag önskar och önskar och önskar att komma bort, härifrån. Jag är trött på att vara här, trött på att känna mig så liten i mörkret. Jag är trött på att vara trött.
Jag ser på mig själv ibland, utifrån. Jag ser vad jag inte vill se, vad jag hatar mest.
Jag ser mig själv.


Kommentarer
Postat av: cecilia

känner igen som fan. verkligen. det är så jobbigt dethär:



"Jag ser på mig själv ibland, utifrån. Jag ser vad jag inte vill se, vad jag hatar mest.

Jag ser mig själv."



Du skriver fint, och du förtjänar det bästa. för du är fin

2010-04-22 @ 00:46:29
Postat av: Rebecca

du skriver så fint. jag förstår verkligen vad du menar. kom hit snart <3 finns här för dig, älskar dig.

"Jag ser på mig själv ibland, utifrån. Jag ser vad jag inte vill se, vad jag hatar mest.

Jag ser mig själv." - det är exakt så jag känner mig just nu.

2010-04-22 @ 10:51:50
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0