Jag går inte sönder när jag är med dig.

Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag kan inte låta bli att inte skriva om dig, för jag vet
ingenting som är finare, eller någon som gör mig gladare. Fem månader och sex
dagar har det gått sen vi träffades första gången, släppte blickarna  att möta varandra och
nervositeten att flyga med den kalla vinden. Vi trodde aldrig att det skulle bli såhär,
vi chansade inte, vi bara smälte och lät kärleken flöda med all glädje och sorg.
Du är den största delen i mitt liv, du har har stulit hela mitt hjärta nu och gjort det så hel
att det inte går att förstöra. Du har tagit min svaga själ och gjort den till någon så stark.
Jag går inte sönder när jag är med dig. Men jag är din att krossa, jag är din att älska.


Kommentarer
Postat av: liv

SV, tack så mycket! ja en blå skulle nog bli jätte fint... (:

2010-04-20 @ 16:10:27
Postat av: Patrik

åå va fint :D

2010-05-02 @ 22:39:38
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0