som mina gamla dagar.





Jag har tröstätit mina sår, och jag har tröstdruckit mitt eget blod. Jag hade aldrig vågat tänka tanken, att en gång  skulle luften dra dig till sin sida, som den brukade dra med sig alla de där fria fåglarna. Nu är du borta och jag har inte hunnit erkänna hur mycket jag behöver dig. Jag behövde ingen luft, när du gav mig dina andetag, jag behövde ingen mat, din kärlek gjorde mig mätt. Jag behövde inte mig själv, för att jag hade dig.

Jag tror att himlen skulle falla om jag träffade dig igen, men jag bara tror...
Jag tror att jag mitt ruttna hjärta skulle stanna om jag såg dig i ögonen, men jag bara tror.
Jag bara drömmer.


Kommentarer
Postat av: Lana

vad är det där vita framför bilden förnågot? det är fiiiiiiint! :P och du är söt.

2009-03-05 @ 17:32:03
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: Daniel

varför måste du va så himla vacker för Lola? <3

2009-06-15 @ 01:53:07
URL: http://whitecollarboy,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0