jag blundar, för att glömma.




Jag är så trött på att längta efter den dagen som inte finns,så trött på att älska någon som
inte kommer tillbaka. Jag är så trött på att känna mina tårar värma mina kinder mitt i natten.
Jag är så trött på gömma mig i mörkret och drunkna i min fantasi, jag är så trött på att drömma
om dig, känna din hud smeka min, känna dina fingrar röra vid mina ärr. Jag är så trött på att
tänka på dig, så trött på att prata och förklara utan att du förstår vad jag menar. Jag är så trött
på mig själv, på deras rökiga lögner som vandrar runt min hals och stryper mig när jag  tror
på dem. Jag är trött på att höra hur mycket jag misslyckas, hur fel jag alltid är, hur dumt
jag tänker, hur mycket jag döljer i mitt hjärta. Jag är så hemskt trött på att gräva min sorg i 
mitt hjärta och tejpa för mina läppar för att inte säga något. Jag är så trött på att känna regnet
droppa på min nytorkade hud, så trött på att höra hur falska människor är. 
Jag är så trött på att tröttna.

.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är så vacker!

2009-08-17 @ 20:14:00
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0