- drama drama...fucking drama.





Jag har något kvar att förlora; Bara mig själv, i mina drömmar.
Du och jag var allt. Nu är vi ingenting.
Våra vingar har gått sönder, med starka stormen som har tagit med sig vår underbara kärlek.
Vi är bortglömda....vi är ingenting.
På kvällen var himlen vår spegel, vi kunde se oss själva, som två stjärnor tillsammans. Förälskade i varandra.
Vad har vi nu, förutom vår ilska som har fastnat i våra hjärtan?
Vi har ingenting att förlora. Vi är bortglömda. Vi är ingenting.


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2009-02-23 @ 18:40:05
Postat av: Anonym

bilderna va fina <3

2009-02-25 @ 20:56:45
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: gaegea

hoppas inte det är skärmärken ? ;s

2009-05-29 @ 18:11:10
Postat av: Bell

jag måste bara säga dig att hela din blogg är otroligt fin.

det är så att man vill kommentera alla bilder du har <3

2009-06-09 @ 14:18:33
URL: http://mandobells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0