Ilskan bränns som ett helvete under huden.

Jag är så arg, så jävla arg att jag inte förstår hur arg jag är och mer kan bli. Ilskan kokar sönder i kroppen, kokar sönder allt jag har i huvudet, alla mina tankar...mina ord. Allt försvinner och Ilskan tar första platsen. Jag försöker att tänka på något annat, jag skakar och jag vill kasta bort allt jag ser framför mig, allt. Tillochmed  de lätta tangenterna jag trycker på nu, som kanske får mig att bli lite lugnare, men jag vill kasta bort dem, rakt in i väggen... glömma allt jag tänker på. Jag vill inte svära, bara hålla käften eller skrika halsen av mig, så att allt i min värd spricker och exploderar, bitarna kanske når andra världar. Jag vill glömma den hemska morgonen.


Allt jag behöver är tid, en halv timme till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0