15:01

Under kall blå himmel, med tunga moln går vi bredvid varandra för sjunde gången.  
Du tar varsamt min hand, men du håller så hårt. Du är så fin när du ler, när du pratar,
när du tittar på mig. Du håller om mig så hårt, din värme får mig att smälta från topp
till tå. Jag har min panna på ditt vänstra nyckelben, jag känner och hör hur ditt hjärta
slår snabbt och högt, jag lägger min hand där, blundar och vilar i din famn.
Dina läppar nuddar mina, du kysser dem försiktigt och jag...jag glömmer tiden och allt
annat i världen än dig, kysser tillbaka och sedan gömmer mig vid din mjuka och lena hals,
kramar dig, jag vill inte släppa dig, marspojken, din värme...din kärlek.


Kommentarer
Postat av: t

du skriver så vackert.

2009-12-30 @ 13:25:12
Postat av: Louise

Din texter, dina ord.

Det är så vackert att jag nog aldrig kommer förstå det helt.



Kärlek. Jag är glad för din skull att du hittat din Marspojke.

2010-01-01 @ 04:25:44
Postat av: HEBEPOJKEN

vackert

2010-01-06 @ 15:20:28
Postat av: emma säger

vackra bilds

2010-02-24 @ 00:32:25
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0