linus



Jag är inte rädd för att vara ärlig.
Jag är rädd för sanningen.

Jag är inte rädd för att älska.
Jag är rädd för kärleken.

Jag är inte rädd för dig.
Jag är rädd för dina känslor.

Jag är inte rädd för att vara svag.
Jag är rädd för min styrka.

Jag är inte rädd för att leva eller dö.
Jag är rädd för livet som dödar mig.

Att få känna hur det känns att vara med i din värld är en känsla som bara jag kan beskriva utan ord. Att få känna din röst kittla mina öron är en känsla som jag alltid kommer att älska.
Att få lyssna på din tunga tystnad ett tag gör mig tom, inte bara i hjärnan utan i hela kroppen.
Att få veta hur svag du är men samtidigt stark, som håller i ditt liv som ett rep du aldrig kommer vilja släppa, så länge du mår helt okej, är något jag har tejpat fast i mitt huvud.

Att se in i dina glada ögon, att tycka om dig, kyssa dig, hålla i din hand, hålla om dig, ligga bredvid dig och prata om ingenting, veta att du finns där, allt det där gör mig hel...lycklig, allt det där gör mig kär.

Kommentarer
Postat av: Linus

jag dör lite varje gång jag läser den texten (på ett väldigt positivt sätt!) synd att motivet på bilden ser lite knas ut. PUSS <3

2009-01-12 @ 20:08:04
Postat av: JULIA.

vackert, vacker text.

2009-01-27 @ 15:45:44
URL: http://myrocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0