Knäsvag om nätterna.

Såhär lite...nervös och lite pirrig här och där och hjärtat dunkar efter något oefterlängtat men egentligen är det speciellt, det bara dunkar och dunkar och sedan somnar till en väldigt trött röst som inte ens orkar säga a:et efter J:et, det är bara ett kort svar när jag säger ditt namn. Men ibland blir hjärtat så glatt att djupet från hjärtat blandas med mitten och kanterna och det sjunker ner till magen där ångesten försvinner men jag vet inte var den tar vägen, om den flyger iväg eller bara gömmer sig under all nervositet. Vad jag babblar just nu men visst är jag nervös, förklara för mig igen hur det är...att vara nervös.

Just nu tänker jag: Jag vill aldrig mer bli kär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste vara den trejde du blivit kär i denna månaden

2010-10-31 @ 20:20:46
Postat av: E

du är så oerhört duktig med det här med ord.

2010-11-01 @ 22:15:22
URL: http://chariots.blogg.se/
Postat av: emma

sv: jag tycker att det är du som är fin kaula!!!!

2010-11-07 @ 19:15:05
URL: http://somsockerdricka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0