tomheten fyller mitt hjärta.

Glädjen i mitt hjärta och den pumpar upp en massa färglada prickar i mitt blod. Min kropp känns lätt när jag skrattar och regnbågen bakom mig glänser och jag vet att världen är orättvis, men just nu, i mina tankar är den underbar. Jag har allt jag behöver och lite mer. Deras glädje gör mig glad, och jag skrattar och skrattar tills jag spricker och exploderar i tusentals färger, och jag skrattar och ler ännu mer. Men när jag ser hans ögon, stanar klockan runt min handled, och då börjar pulsen öka, öka, öka, riktigt jävla snabbt och mitt hjärta slår som aldrig förr. Han ser på mig och jag ser tillbaka, nickar lätt med huvudet och jag får ett leende som får solen att lysa starkare i mina bruna ögon, och jag tycker om hans sätt och skratt och röst.
Älska mig, älska mig tills jag dör av kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0