Blåa drömmar.

Jag är sugen på att sjunga och spela gitarr, fota med engångskamera, dricka te utanför huset, röka cigaretter för att lugna ner mitt hjärta som aldrig vill sluta slå långsammare. Jag är sugen på att lukta på blommor, gå i regnet och hålla någon i handen, skriva poesi och riva orden på mitten, kasta bort dem till ankorna. Jag är sugen på att hoppa långt upp i luften, bli fångad av friheten, andas in en annan luft. Jag är sugen på att måla vad jag känner, visa er hur jag mår för ni glömmer alltid att fråga, jag är sugen på att bli full på kärlek och drogad på hat. Jag är sugen på att flyga, springa bort...tills mina andetag tar slut. Jag är sugen på att falla och bli fångad av en ängel. Jag är sugen på att gunga, tills jag känner att flyger som fåglarna upp i himlen, lägga mig i sanden och se in i solen tills jag blir blind, jag är så sugen, så sugen att jag nästan dör av vad jag vill göra och jag fortsätter...Jag är så sugen på krama, och bli kramad tillbaka, pussa och blir pussad tillbaka, ge och få, dricka och äta men inte spy. Jag är sugen på att slappna av, bli hel och stark. Jag är sugen på att måla mina naglar himmelsblått för att matcha min drömmar.



Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Fin text :O

2009-09-27 @ 21:11:09
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: pelle

jag är sugen på att springa tills benen viker sig och jag faller handlöst i vackra armar. jag är sugen på att dra mitt finger över hans kindben.

2009-09-27 @ 23:33:41
Postat av: klara

alltid så fint.

2009-09-29 @ 23:29:48
URL: http://nattademina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0