Mitt hjärta ler för dig.



Tänk om en dröm var verklighet, eller om verkligheten var en dröm. Tänk om du var
här och lyssnade på när regnet knackade på mitt fönster, eller om jag var där och tittade
på när du sov. Tänk om vi var fåglar, tänk om vi är...innerst inne; fria bland varandras ord.
Tänk om vi ska längta i flera månader till, och år, tänk om vi ska längta tillsammans tills vi
åldras. Jag vill åldras med dig. Tänk lite mer, och tänk om jag vill att du ska ha mitt hjärta
för dig själv, ta hand om det, mitt hjärta är tungt och fullt av dina vackra ord. Om Du är en
verklighet, vill jag vara din dröm. Om Du är solen, vill jag vara din värme. Om Du är himlen,
vill jag var din blåa färg och dina moln, ditt regn, hagel och snö. Om Du är ett hav, vill jag vara
dina vågor. Om Du är musiken, vill jag vara din melodi, dina toner och texter. Om Du är en
fågel, vill jag vara din frihet. Om Du är allt, så vill jag vara ingenting. Behåll min kropp i din famn.
¨


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, du skriver så vackert.

gud så mysig bild, älskade lola.

jag saknar dig.

2009-10-29 @ 10:08:30
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Bea

Alltså Kaula du skriver så vackert så man vill bara gråta av alla känslor du väcker!

2009-10-29 @ 23:36:15
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: AMANDA

DU ÄR BÄST men det kanske du visste redan? :c

2009-11-05 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0